Бобринецька міська об'єднана територіальна громада
Бобринецький район, Кіровоградська область

Довідка про стан роботи із зверненнями громадян, що надійшли до Бобринецької міської ради у 2016 році

     Бобринецька міська рада, як представницький орган об’єднаної міської територіальної громади, протягом 2016 року проводила роботу щодо забезпечення реалізації права громадян на звернення у письмовому вигляді, на особистих та особистих виїзних прийомах, шляхом здійснення телефонного дзвінка, використання електронної пошти тощо.  

     На виконання Указу Президента України   від 07 лютого 2008 року №109 “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування” забезпечено, відповідно до плану роботи Бобринецької міської ради та виконавчих органів в 2016 рік, розгляд питання щодо звернень громадян двічі на рік. На засіданнях виконавчого комітету від 28 січня  та 03 серпня 2016року, розглянуто питання щодо роботи із зверненнями громадян.  За результатами розгляду видано відповідні рішення виконавчого комітету від  03 серпня 2016 року   № 154 та 28 січня 2016 року № 10. Зазначені рішення виконавчого комітету було доведено до виконання керівникам виконавчих органів, підприємств, установ та організацій Бобринецької міської ради.

     Розпорядженням міського голови від 04 грудня 2015 року  № 144 (зі змінами від 24 лютого 2016 року №33) «Про затвердження графіка особистого прийому громадян» затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом міської ради. Проводиться прийом міським головою, секретарем міської ради, секретарем виконавчого комітету та заступниками міського голови. Прийом проводиться регулярно у встановлені дні та години, у зручний для громадян час. Для широкого ознайомлення населення графік особистого прийому громадян розміщено на ВЕБ-сайті Бобринецької міської ради. Всі звернення громадян особисто прийому належним чином оформлені  та розглянуті. За 2016 рік на особистому прийомі прийнято 140 громадян.

     До Бобринецької міської ради та її виконавчих органів у січні – грудні 2016 року надійшло 1575 звернень.

     Загальна кількість колективних звернень, що надійшли до міської ради становить13, що на 4 менше порівняно з відповідним періодом минулого року.

     Повторне звернення до міської ради  надійшло 1.

    Аналіз питань з яким зверталися громадяни свідчить про те, що найбільш актуальними для жителів громади залишаються питання аграрної політики та земельних відносин, соціального захисту та комунального господарства.

     З питань аграрної політики надійшло 896 звернень, що на 829 більше у порівнянні з відповідним періодом минулого року.

     437 звернень стосувались питань соціального захисту. У порівнянні з минулим роком їх кількість збільшилась на 421. Переважна кількість звернень громадян стосувалась питання  надання матеріальної допомоги  (147 звернень). За 2016 рік було надано матеріальної допомоги на загальну суму 290800.00грн.

    Кількість звернень питань комунального  господарства становить 64, що на 14 більше в порівняні з відповідним періодом 2015 року.

     За соціальним статусом:

  • від учасників бойових дій та інвалідів війни надійшло  94 звернення;
  • від інвалідів – 26 звернень;
  • від багатодітних, малозабезпечених сімей – 26 звернень;
  • від учасників ліквідації на ЧАЕС – 12 звернень.

     Протягом  звітного періоду всі 1575 звернень громадян перебували на контролі, з них, 826 – вирішено позитивно, на 520 – надані відповідні роз’яснення по суті порушених у зверненнях питань, 220 - залишаються  на розгляді.

     На виконання листа Кіровоградської обласної державної адміністрації від 09 листопада 2016 року №585/01-32 “Про звернення громадян, які надійшли на урядову «Гарячу лінію» та розпорядження міського голови від  20 січня 2016 року № 11 «Про телефон «гарячої лінії» Бобринецької міської ради» забезпечено оперативне реагування на звернення, що надходять на  телефон «гарячої лінії» міської ради, на яку надійшло 24 звернення.

У звітному періоді до міської ради через урядову «гарячу лінію» та контактний центр  надійшло 67  звернень.

        

Начальник загального

відділу                                                                                 О.Удовенко